tirsdag 13. november 2018

Fotoutstilling

Den siste perioden har det vært fokus på fotoutstilling. Dette gikk da selvfølgelig ut på at det var en oppgave, og det skulle følge kriteriene livet og/eller portrett. Bildene ble utstilt på Festiviteten fra 8.-11. november der det var muligheter for å kjøpe disse bildene med ramme. 

Man kunne selv velge hvordan man skulle vise frem bildene, enten om det var i svart hvitt eller i farger. Dett var opp til en selv. det første bildet er tatt i USA igjennom et bilvindu i fart. Jeg ville ha det i svart hvitt fordi dette gjorde det mer spennende samtidig som at det ble mer ryddig. Jeg synes bildet er fint og mystisk på samme tid fordi man ikke vet helt sikkert hva som er med huset. Det er helt forlatt, men samtidig er det vell stelt i hagen og ryddig rundt huset. Det kan uttrykke en ensomhet eller en trygghet.

Det andre bildet er tatt i fotostudio der jeg fant noen persienner som jeg brukte til bildet. Bildet er også i svart hvitt, dette er med på å gjøre dette også mer mystisk. Jeg er fornøyd med bildet samtidig som jeg mangler litt spenning. Det kan virke litt anspent med tanke på at modellen tar seg selv i håret og nesten drar det, samtidig som at det er rolig siden det er så dempet. Det blir litt det samme som huset, fordi man ikke vet hva som skjuler seg bak.

-Marit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar