tirsdag 31. januar 2017

Mediehistorie-infografikk

Dette er en oppgave vi begynte med før jul, og som vi avsluttet med nå. Denne oppgaven gikk ut på å lage en slags film som viser informasjon, på en litt annen måte. Denne oppgaven har blitt arbeidet med i Premiere Pro, Illustrator og i Photoshop.

Gjort:Oppgaven ble utført med gruppearbeid og vi bestemte oss for å arbeide på individuelle pc'er, og sette sammen oppgaven til slutt. Dette fungerte strålende. Det eneste som var utfordrende var å få filmer fra andre pc'er til sin egen. Der vi da skulle sette sammen hele filmen til et produkt, slik at vi kunne få levert det.

Lært:

  • Jeg har lært mye om mediehistorien. 
  • Jeg har også blitt mye flinkere til å redigere i Premiere Pro. 
  • Jeg tenkte at infografikk skulle være mye vanskeligere enn det det egentlig var, så jeg mener at jeg har lært at jeg ikke skal ta sorgene på forskudd.  

 Lurt:

  • Det som er lurt å tenke på til neste gang er å se igjennom videoen ordentlig, og vite at alt er som det skal være.
  • Jeg mener også at det er viktig å stå litt mer på egne bein,og å stole på seg selv og andre i deres beslutninger. 
  • Helt til slutt er det viktig å høre andres meninger om det du gjør i ditt arbeid. 
-Marit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar